ELEKTRONİK SINAV
Elektronik Sınav uygulamalarına
Teorik Dersleri bitmiş adaylar katılabileceklerdir.
Hafta içi saat 16:45'den sonra, hafta sonu ise gün içerisinde e-sınav uygulaması yapılmaktadır.
e-Sınavda başarısız adaylar bir sonraki e-sınavücretini en geç 44 gün içerisinde yatırmak suretiyle girebilmektedirler.
e-Sınav uygulamasına başvurmak isteyen
adayların; 1.000 TL olan sınav ücretini, T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar
Bankası veya Türkiye Halk Bankasına yatırmaları ve bağlı bulundukları
kurs müdürlükleri aracılığıyla, elektronik ortamdan MEBBİS Modülü e-sınav
randevu sistemine kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
MTSK Müdürlüğüne kayıt yaptırarak sorumlu olduğu derslerin eğitimlerini
tamamlayan tüm adaylar e-Sınav
başvurusu yapabilir.
Sınav başvurusunda bulunup randevusu onaylanan
aday, e-Sınav tarihinden en az 4 (dört) gün önce randevusunu değiştirebilir.
e-Sınav randevusu olan ve sınava girmeyen adayın 1 (bir) sınav hakkı kullanılmış
sayılır. Adayın sağlık kurulu raporu varsa kurs dönemi için sadece bir kez rapor kullanabilir.
Sınav hakkı biten adayın dosyası kapandığı için MTSK Müdürlüğüne yeni
kayıt yapılması gerekmektedir.
Aday, katıldığı e-Sınav uygulamasında başarısız
olduğunda sonraki gün e-Sınav randevusu alabilir.
Bu adaylar son katıldıkları e-Sınav uygulamasından sonra 45 gün içinde
yeni bir e-Sınav uygulamasına başvurmadıkları takdirde 1 (bir) sınav haklarını
daha kullanmış sayılırlar.
SİNCAN E- SINAV [ELEKTRONİK SINAV] MERKEZİ Elektronik sınav İlçemiz Sincan'da, Osmanlı Mah. Kova Sok. No: 7/A SİNCAN/ANKARA adresinde haftanın her günü yapılmaktadır. Hafta içinde 17:00 dan sonra , hafta sonunda ise
değişik seanslarda yapılmaktadır. Sınav tekrarı halinde 15 gün
sonunda tekrardan sınava girilebilmektedir.
|